Helgen!

har inte bloggat på ett min älskling har ju varit hemma så ja har ägnat min tid åt att va med han=D
bella flyttar in i morgon igen, richard ska iväg och jobba i sthlm=) får hoppas att de går bra för han=)
har varit hemma hos mamma och pappa idag och ätit goood mat=) de va trevligt
just nu har malicka kommit hit lite ska umgås med henne sen ska jag plugga, har en inlämning om hinduism och buddhism.. men de kommer nog gå bra=)

förövrigt så fyller ju bella år på fredag då jävlar ska vi ut =D känns underbart att en av mina närmsta äntligen kommer ut=D UNDERBART!!!
så vi ska ha en lite förfest här sen så ska vi gå till stadt eller något sånt=)

ne nu ska ja gå tillbax till mitt besök hehe hare gött!
Kram!

Kommentarer
Postat av: JOJOJ

Lär dig skriva svenska! annars fin blogg...

2008-04-20 @ 17:01:23
Postat av: pam

Tack :D

2008-04-20 @ 17:42:12
Postat av: asal

haha, taack detsamma!

2008-04-20 @ 19:22:28
URL: http://asaal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0