Irreterad

hellu.
Helgen har varit kanon=) har varit med mina flickor=) utgången med bella funka fint va lite tråkigt så där bara men vi har bestämmt oss för att ta en bella å sabina dag och åka å festa i nån annan stad, de ser vi fram emot=)

Det finns så många idioter som verkar vara såååå långsynta som jag bara inte pallar med längre.. vad är de som är så kul? måste man stå just där ja står eller dansa precis där ja står (alltså där mina fötter är) eller dansa emot mig elelr blega på mig.. börjar trött på de dära nu alltså.. snälla kan du/ni lägga av nu för fan... jag bryr mig ju inte ens om er så varför fortsätta?.. blir så trött..
getoutofmyface!!

ska kolla på sanningens ögonblick idag=P fan va bra de är =P lite väl personliga frågor, hade jag varit med i de så skulle ja vara såå nervös dom kan ju fråga precis vad som helst=P aja kolla på de ikväll kl 21.00 på kanal 5 =P

ne nu ska ja lägga mig och götta mig med en påse godis! =P hare gött!
P&K

image23

Kommentarer
Postat av: josefina

Det är bara roligt att updatera hemmet lite annars så fasnar man gärna i en fas

2008-04-27 @ 21:03:46
URL: http://nyhet.blogg.se
Postat av: sabina

precis=)men sen får man ju även vara beredd på att kanske slänga lite saker ibland också så att inte varenda skåp, källare och allt va de nu är blir propp fullt=P

2008-04-28 @ 07:26:42
URL: http://sabizle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0