Lonley

hej igen=)
idag börjar min richard på ett nytt jobb han ska vara borta i mer än en vecka=( han åker ikväll..åhh ja vill inte=P fast de är ju bara en engångs grej att han är borta så länge men endå.. ja är inte van vid att va utan han så länge.. kommer verkligen sakna honom.. men men som tur är så har ja hittat en "ny" sambo =P bella boo=P hehe hon ska bo här hos mig varje gång han är borta så ja kommer inte bli så himla ensam endå=) tur att ja har den lilla fisen=)
så idag ska ja väll tilbringa min lilla tid åt att få va lite med min sötnos, innan han åker..
förövrigt så är de en tråkig dag, regnar ju hela tiden de gillar vi inte!=P senare ska ja plugga lite på provet tills imorgon och sen ska ja va med bella=)
Ni andra får ha de så bra tills nästa gång vi hörs!

Puss och kram!

image17
Jag älskar dig min underbara man! nu och föralltid <3

Kommentarer
Postat av: Nadia

Du kommer nog klara dig finfint om veckorna. Tänk på hur mysigt det blir när han sen kommer hem :D PUsspsuss

2008-04-06 @ 22:31:13
URL: http://nadiasvensk.blogg.se
Postat av: ....

Vilka jävla snygga tuttar :)

2008-04-07 @ 03:49:59
Postat av: asal

gulliiiga :)

2008-04-15 @ 22:58:55
URL: http://asaal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0