Underbar dag=)

hejsan!
har haft en sån underbar dag idag har lekt med alla mina flickor och vi har solat i de finavädret (vilket jag gör varje dag=P) så har ja tvättat lite smått sen åkte jag och richard till mamma och pappa som hade varit på ikea och köpt med lite saker till oss=) underbart! sen åkte vi till bowlingen och spela lite=D
så mysig dag plus att jag är såå glad idag för att jag ser fram emot morgondagen när min lilla fis äntligen fyller 18 ojojoj va vi ska festa!=D ska bli såå kul!
Först ska vi på kalas hemma hos bella och där börjar vi även dricka sen ska vi hem till mig och richard och sen vidare till stadt! wihoo=D

men nu ska han tydligen ha datorn så vi hörs i morgon =P hare gött P&K

Kommentarer
Postat av: josefina

ÅÅ vad sugen jag blev nu på att dra till ikeá det var ett tag sedan jag vär där nu , vad hittade ni

2008-04-25 @ 07:31:08
URL: http://nyhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0