Uppe med tuppen=P

hejsan!=P
vaknade tidigt idag=P eller ja de berodde på att richard skulle åka iväg och jobba så jag sa hejdå till han sen kunde jag inte somna igen=(
idag har jag en låång skoldag.. mkt trååkigt.. känner verkligen inte för skolan idag..usch!!
annars så kommer bella hit efter skolan, hon ska flytta in igen haha=D

igår kväll va de en hel del myspys med bäbben, massa godis och chips, sen skrev jag också ett arbete om hinduism och buddhism, rätt intressant faktiskt fick ihop 3 hela sidor på datorn=P de bara flöt på hehe gillar när de blir så och man har många tankar och funderingar!=)

Förövrigt längtar jag utomlands hehe=P iof så har ju sommaren börjat komma hit till lilla lidköping vilket är skit bra=D men jag saknar den dära riktiga värmen, ligga på stranden äta glass och bara ta de lugnt=P men men så långt kvar är de ändå inte så =)

ne nu ska ja föna håret återkommer senare i eftermiddag=D

ha de så bra så länge! P&K

image21


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en jättebra måndag :)

2008-04-21 @ 08:07:36
URL: http://wiiiberg.devote.se
Postat av: Emma

Längtar också till sommarn! :)

2008-04-21 @ 12:20:13
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0