Valborg

god morgon=D
har precis vaknat=P idag är de ju valborg=D hehe då blir de ferre! rooligt vet inte exakt va vi ska göra men vi ska gå ut i skövde iaf som ja fattat de som=P har inte pratat så mkt om ifall Richard och dom ska med men de vill ja ju självklart=P va ska ni göra då? är de många som ska ut i stan eller? hoppas de inte blir för många i skövde hehe vilket de iof kommer vara =P

jo juste ja fick bilder av mamma igår från när ja testa balklänningen men Richard sparade vist bara en den är inte kanon bra men tänkte lägga upp den så ni får se på ett ungefär hur den ser ut=D (ser sleten ut har ju praktiserat hela dagen=P )

image24

så va tyckts? ja är såå nöjd med den !=D älskar mönstret ifram och färgen! längtar tills ja får ha på mig den nu=D wihoo!
ne nu ska ja kolla vidare! hare gött! P&K

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer bli så sjukt fin gumman =)

2008-05-14 @ 14:33:47
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Peder

Hej :)

Jag måste bara fråga, var det du som jobbade på All-Video ikväll (lördag 12:e)? Jag känner dig inte, och ser lite dåligt på bilden om det är du. Jag (den skäggiga killen) var med Johan, Kim, Sundberg och Pontus, och du bytte plats på Bröderna Lejonhjärta från skräckhyllan, haha.



Ber om ursäkt om det är fel person jag skriver till, och är det rätt så hojta på mailen vet jag. :)

2008-07-13 @ 00:01:53
URL: http://ppeeddeerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0