halloj

hellu nu prövar ja och skriva här på nytt de va nämligen så att mitt internet håll på å cp när ja skulle skriva i bloggen=P rätt störande=P
Tänkte bara säga att våran lilla tripp va kanon bra=) festatde och shoppade hela tiden=P så ja låg död hela lördagen och söndagen när vi kom hem=P haha annars har ja festat här hemam med=P inte en lugn stund=P har umgåts med malin har varit riktigt roligt:D vi har solat och badat och tagit frukost på stan och så=)va ute i går=) helt okej kväll=) ne nu måste ja lägga mig i soffan igen innan ja dör=P men ska slänga upp lite bilder från trippen å så=) plus våran nya buskatt=P pusspuss

om vi hade mkt pakning ooja=P

fanny och bella redo för party=P

upp i varva totalt=P

om de va gott=P

jag och min söta kusin

godaste fikan ever!=P

fanny och två trevliga malmöbrudar=)

f´ör fulla mins inte ens när vi tog kortet:S haha



likör43 med mjölk mumma:D

missan=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0