Min dag=)

hellu bloggen=)
Idag har ja haft min första dag på shell, jobbar ju nu mera där=D underbart att äntligen komma igång igen=) efter jobbet gick jag hem till min underbara vän malin och hennes underbart söta nya hund plus lilla rockyboy.. vi satt mest och tjata och kolla youtube haha så roligt=)  vill bara säga det malin att de känns så skönt att vi har börjat träffas oftare igen de är så roligt att va med dig plus att du är en underbar vän som alltid lyssnar och ställer upp=) love u alot!
efter malin gick jag iaf hem till mamma och pappa käka lite kvällsmat och nu är ja hemma med missan=)
Ska ju lägga mig tidigt idag efter som de är en jobbdag i morgon med=D hehe

ne nu ska ja blogga vidare ha de!
p&K=)



Kommentarer
Postat av: malin

Naaaw vad söt du är baby :) Jag tycker också det är jätte roligt att vi har börjat ses igen! Love you <3

2008-08-26 @ 13:42:11
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0