Britney: For the record

Otroligt inspererande... har precis kollat på dokumentären om Britney Spears
min barndoms idol..
Tyckte detta var ett otroligt bra val att visa omvärlden hur hon egentligen är..
Efter att jag kollat på den här dokumentären så kände jag att hon är en otroligt stark människa
hur lamt de nu än låter, men som hon beskriver de så skulle jag aldrig klara av att leva hennes liv..
man hoppas verkligen allt ska bli bra för henne igen..

Fastnade för en otrligt bra mening hon sa i slutet om hur hon ska hantera sitt liv i framtiden:
"i´m gonna go through this like a karate-kid..."

förövrigt så händer de inte så mkt sitter hemma själv, vilket känns ganska skönt=)
Sabina ska kanske komma sen men tror nog inte att hon gör de iomed att klockan börjar bli mkt..

ne nu ska jag kolla på tv igen.. ha de!



Kommentarer
Postat av: Sofi Lundström

kollade också på den dokumentären. man fick en helt annan syn på både henne och hennes liv. tyckte den var riktigt bra ! :) PUSS

2009-01-26 @ 21:04:53
URL: http://sofilundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0