jul,jul och jul

godkväll/natt allesammans=)

sitter hemma och myser med massor av ljus och mina sööta katter=)
va ju ett tag sen jag srev nu men har iaf skaffat en till kattunge=) vet inte riktigt va jag ska döpa henne till men vi har funderingar på Chanel men vet itne riktigt=) annars har ja jobbat extra de senaste så de har inte hänt något sp i mitt lilla liv hehe.i morgon är de personal fest men som typiskt är så jobbar jag kväll=( men funderar på att komma till stadt sen men de känns bara så meningstlös när man inte hinner festa eller något innan.. men vem vet jag kanske kollar förbi=)
jaja som vanligt har ja väll inte så värst mkt att skriva men hade tänkt lägga upp lite bilder iaf=)

ha de gott !

Missan

mammasbäbisar=)

mini =)

mini och jag



Kärlek

Kommentarer
Postat av: malin

Du är ju bara för söööööt! Love you baby!:)<3

2008-12-09 @ 23:13:47
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0