nu närmar sig julen

Hellu bloggen=)

Idag har jag och Richard julhandlat =) vi åkte en sväng till skövde, mötte även upp Bella som sedan åkte medoss hem=) efter det yrade vi runt lite i Lidköping och nu har ja bara varit hemma och lagat mat, klätt granen och slått in julklapparna:D
förövrigt ikväll så hade vi tänkt att glo en film med Bella och kanske Vj? =P hehe aja..
har ju inte bloggat på ett tag men som de flesta av mina få läsere märkt så går jag itne direkt in för bloggen utan bara skriver då och då..
i veckan som har gått har jag mest slöat har ju jobbat hela helgen så kände för att sova ut lite=)
igår så julstädade jag och tvätta.. tog mig heeeela dagen hehe=P har även passat på att sola lite i och med att man inte vill va kritvit nu till jul..
har fått hem min klänning iaf som jag beställde från asos.com passa perfekt! underbart! hehe nu gäller det bara att hitta ett par skor om jag har råd efter allt hehe=P

Har kastrerat missan vilket var tur eftersom för någon dag sedan märkte vi att Chanel inte va en Chanel utan en Nils haha.. så nu när vi skäler på han säger vi "Nils Karlsson Pyssling" haha så jävla söt! =P

Hepp vet inte om jag kommer uppdatera något innan jul eftersom vi ska till arvika i helgen och så men annars, God jul och gott nytt år alla!! :D

Våran ynkliga julgran =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken julstammning =) Sjalv ska jag ga ner pa stranden! Sot kattunge ni skaffat.. Saknar dig!

2008-12-19 @ 04:26:14
Postat av: KNICKO

Jag glommer jamt att skriva ett namn..

2008-12-19 @ 04:32:53
Postat av: sabina

heej knicko!! åh de låter härligt saknar dig med! ha en underbar jul!!

2008-12-20 @ 18:15:40
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0