11 dagar till STUDENTEN!!!

hellu=)
vakna välldigt tidigt idag hehe morgonpigg för en gång skull=P just nu sitter jag iaf på balkongen i solen och tar en cigg=P mutchoo good=P idag har jag och richard bjudit ut mina föräldrar till sjökanten =) vet ju bara inte riktigt vad jag ska ta på mig=P jag ska iaf testa mina lösögonfransar som jag ska ha på balen och se ifall jag klarar att sätta på dom=P de är trebens lösögonfransar från ardel dom skulle tydligen va jätte bra och hålla länge så de ska ja testa ikväll=)jag hämtade min balklänning i tisdags den var klar sydd och passa perfekt!=) känns så jäkla skönt att allt har gått så bra =) ne nu ska ja kolla lite på tv=) ha de gött!
(gicki nte att rotera men här är den! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0