God morgon=)

hellu bloggen=)
har bara jobbat och jobbat de senaste=P inte så roligt men va gör man?=) har blitt sjuk med jätte förskyld
iaf i fredags firade ja min söta fanny för att hon fyllde 18=) hade riktigt roligt där!! och på lördagen va ja å richard hundvakt åt en kompishund=) han är ju så sööt! idag ska jag mamma och richard gå på sex and the city =D inte för att richard gillar den precis men han hade inget annat att göra=P haha "yeah right" ;) haha skojja! sen blir de till att kolla på finalen =)
tänkte lägga upp lite bilder nu de blir lite blandat från nör jag och richard firade midsommar i gbg till hunden =)














detta vann ja på liseberg:D


 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det gör jag ;) Har precis börjat, är jätte kul! Vi måste ses på en fika en dag i veckan så vi kan skvallra lite:) Pusspuss älskar dig

2008-06-30 @ 10:15:28
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0