Stadt

hellu=)
ja då va de festade igår igen=P haha var på stadt med alla mina tjejer=P malicka lyckades komma in de va riktigt kul!=) bella va så lam så hon va hemma haha jävla unge! ;) försöker att få tag på henne men tror hon sover=P vill sola och bada idag=P hoppas hon vill de med=) iof finns de inte så mkt annat å göra när allt är stängt idag=P hehe
Undra hur de gick för nadia.. hoppas de gick bra kan inte sluta undera hur de gick.. men får kontakta dom idag och se hur hon mår.!

för övrigt ska ja ta de lugnt idag för de är bonna rundan i morgon och jag känner att min kropp redan är sååå seg.jag är ju inte direkt festprissen i vanliga fall så =P men men hittills har veckan varit kanon bra! allt har gått som de ska=) har inga bilder från gårdagen iomed att jag itne har en riktigt kamera och att min mobil dog precis när ja kom till stadt typ=P så typiskt hehe =P men iaf så ska ja väll ta å dra ut mot solen nu =)
ha de bäst sp ni STUDENTER!!!=D woohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0