Studenten 2008

God morgon/dag gott folk!
studenten igår..! vilken underbar dag=P va så jäkla nervös när vi skulle springa ut men sen va de vi och vi bara öste på och sjöng ihjäl oss:D sen mötte jag släkten och fam plus min älskling och hans familj=) kompisar och allt:D fick så jäkla mkt gerjer att jag knappt kunde gå=D haha sen va de fullt ös på vagnen men de började ju ös regna så de blev bara ett varv och sen hem=) väl hemma väntade paket och hela tjocka släkten=P av min sööööta kompisar och min pojkvän fick jag äntligen en kamera:D blev så jäkla glad! dom är så söta !!:D sen fick ja en massa pengar och saker till lägenheten osv=) kanon bra presenter och ja vill tacka alla för uppvaktningen!=) ni har varit fantastiska allihopa!=D väl på stadsrundan öste vi på och sjöng för fulla halsar och dansa loss:d haha helt enkelt en JÄVLIGT UNDERBAR DAG!!!=D nu är de bara balen kvar sen är allt slut=( fan va ja kommer sakna min underbara klass!!

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa har kollat igenom alla blommor och presenter och käkat ihjäl mig på maten från igår=P hehe=P ikväll vet ja inte riktigt va som händer men ska väll mest ta de lugnt, va med Richard och Lina =) och kanske träffa mina små flickor=) vi får väll se vart dagen tar mig=)
nu ska ja dra men ha de bäst! puss och kram!=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0