Tisdag

hellu=)
Mår lite bättre idag skönt de=) sitter hemma just nu och väntar på richard, ska alldeles strax laga lite mat åt oss=)
bella kanske ska bli min nya "bo" kompis=P under tiden som richard jobbar=) får väll se hur de går ;) haha jo då de ska fan bli kul endå=D hehe inte så ofta man umgås på samma sätt med sina kompsiar längre... vist saknar man de ibland=)
Carro skulle va söt och hålla mig sälskap vid 3 ungefär sen skulle bella å fanny kolla förbi en sväng oxså=) hoppas inte denna dagen blir lika seeeg och tråkig som igår=P hehe
ne nu ska ja ta å laga lite mat är sååå hungrig=P
Puss och kram
image10

Kommentarer
Postat av: malin

Vi måste ses någon dag:)

2008-03-11 @ 12:54:04
URL: http://www.malinlindblom.blogg.se
Postat av: Nadia

Hehe, okeeej :) Fan sabina jag visste inte ens att du hade blogg :) Nu har jag en ny som jag måste börja läsa :D:D KRAM!

2008-03-11 @ 15:10:31
URL: http://nadiasvensk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0