Tråååkigt

hej igen=P
kom precis hem i från sofi va där med bella och fanny vi lekte med världen sötaste bäbis albin=) OTROLIGT söt jag blev helt kär i den lille kunde inte ens släppa taget om han=P sen satt vi och spela massa spel testa något nytt som hette buzz eller nått sånt de va fan kul juh=P annars har de varit rätt segt har haft ont i hela kroppen idag.. så ja känner mig helt utmattad...
Tänkte först gå till skolan i morgon men ja tror inte jag orkar i morgon heller... så drygt att bara sitta hemma=P

På fredag är de inflyttningsfest häroch jag vill iten ens veta hur många de är som kommer men de kommer säkert bli kul=) önskade att min kusin kunde komma hit då men hon är iten säker på att hon får ledigt=(

satt och prata om att boka resa snart. jag och brudarna ska iväg i sommar nån stans=) kuul att alla är singlar utom jag lär ju få sova ensam på hotellrummet varje natt haha ne ja skoja bella lova mig att hon skulle sova med mig hela tiden=D;)
hepp nu hade väll ja itne så mkt mer att säga..
Hare gött byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0