god morgon gott folk!

hej hej=)
ska strax iväg till praktiken=P är sååååå trött idag har inte alls haft en skön helg=P har verkligen inte gjort något.. och jag som ville hitta på nått=P aja den funka iaf;) får väll ta igen de nästa helg=P hehe nu har min älskling åkt till jobbet och kommer inte hem förens på torsdag=( fy faaan va seegt och va helt ensam hela tiden ja tycker verkligen att de är så fruktansvärt tråkigt nu förtiden...=P ibörjan va de ganska skönt men inte längre=( aja får la ta och hålla mig sysselsatt=P
kanske kan träffa bella sen om hon nu inte är upptagen som hon alltid är på veckorna=P jäkla bissywomen haha..
tänkte lägga upp lite nya bilder senare sen ikväll =P har ju en ny mobil nu har ju en fungerande kamera på den iaf=P hehe long time ago;)
ne men ska ta och göra mig klar så ja kan gå snart=)

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0