Pannkakor

tjolilooo!
sitter och tjatar med bella i telefonen =P hon ska strax komma hit=P sötnosen har varit så söt och lagat pannkakor till mig som hon ska ta med=D så ja har lääängtat efter pannkakor!=P äntligen får ja dom! hehe
vi ska väll inte göra något sp i kväll bara ta de lugnt och lägga oss tidigt=) båda har ju praktik hela dagen i morgon så =) kanske kolla en film eller nått=)
 i morgon ska ja hem till mamma och pappa=) mamma ska hjälpa mig att träna på teoriprovet, gå igenom bilen och köra lite och sätta mig in i olika situationer=) hoppas verkligen jag klarar de!

aja nu ska ja kolla på tven och vänta på mina pannkakor och bella=P hehe
Ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0