Världens Bästa!

Richard:
Du är det bästa som finns i hela världen=) Finns igen som du och jag har aldrig älskad någon som jag älskar dig! jag skulle aldrig kunna leva utan dig.. Förlovningen va de finaste någonsin, jag är så glad och jag känner verkligen att de kommer vara du och jag föralltid=) jag lovar dig att om något skulle hända så har våra två år varit dom bästa och jag ångrar aldrig att ja träffat dig! De är med dig jag ska skaffa barn och gifta mig med, jag har ju till och med bestämmt våran bröllops låt =P haha! jag lovar dig Richard att jag kommer älska dig till döden skiljer oss åt! du äger hela mitt hjärta!  jag Älskar dig nu och förevigt! <3

Bella:
Min underbara vän, finast i hela världen! du ska veta att du är otroligt söt och jag älskar dig otroligt mkt =) du är ju min bellsebob! 10 år har vi tillsammans, kännt varandra nästan så länge jag kan minnas.. och jag ska säga dig att de har varit otroliga 10 år =) dom finns och kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta! jag tror inte att de finns någon som ser dig som jag gör, i mina ögon är du en underbar söt tjej alltid glad och trevlig, omtänksam.. de finns då inget ont i denna söta tjej=) Man borde säga de oftrare men du ska veta att jag älskar dig otroligt mkt och för mig kommer du alltid vara den bästa vännen någonsin! Älskar dig bäbben <3

Fanny:
Min älskade fannybanny=) vi har haft underbara tider ihop=) även fast de har gått lite ner ibland så har vi stått emot och vist är de ett jäkla tecken på att vi bara ska va vänner=D jag vill även säga till dig att jag saknar de stunder vi hade tillsammans, vi umgås ju inte lika mkt längre och de är synd för ja har så roligt ihop med dig! Tänk alla kvällar ja kämpade och åkte till dig va ju rena bodygarden haha men de gjorde ja ju för att ja tycker så himla mkt om dig! och du ska veta att jag än idag ställer lika mkt upp för dig som förr! Jag älskar dig gumman! <3

Carro:
åh min lilla carrobarro, top model nr 1:D dig kan ja verligen prata med och fan va kul vi har ihop=P nu ska vi snart ta studenten ihop och fan va vi ska röja!=P supa jävel! hehe=P
jag hoppas verkligen att vi kommer fortsätta att va kompisar efter skolan=) vill ju inte mista en sån söt vän som du (A)och du med dina söta killproblem, vet du gumman de är inte dig de är fel på de är dom som inte fattar vad dom går miste om + att dom är inte ens värda dig för man måste verkligen va speciell för de finns ju ingen som är lika bästa som carro =D i love u barro de ska du veta=) <3

My:
våran lilla lugna my =) du är så liten å sööt:D alltid ringer du och kollar hur de är emd en.. du bryr dig verkligen du gumman de är så sött! du är nästa som vi busungars mamma=D haha (kanske lät konstigt) du ska veta att jag är glad över att du kom in i vårat gäng, så underbar och söt=) du ska veta att ja släpper inte taget om dig och ja hoppas även att du stannar kvar hos mig=) love u babe!=)

Malicka:
En riktigt lite skitunge haha=D fan du är så söt=P jävla flummig haha synd bara att du inte är med oss lika mkt längre men du har ju fallit i lööveträsket haha=P ne men ja hoppas verkligen att du ska med oss utomlands i sommar då ska vi brudar ha riktigt kul!=) du ska veta att ja tycker mkt om dig iaf gumman <3

Malin:
Ojoj va vi har m¨ånga roliga minnen ihop=P karnivalen när ja nästan tappa tjolen och du gjorde sönder dina tights fy fan va vi såg ut alltså=P eller när vi röjde stadt=P a here gud=P dig saknar jag sååå mkt! ja bara vill att vi ska umgås mkt mkt mer.. men ja vet inte riktigt varför de inte blir lika ofta längre..?! fan när vi väl umgås så har vi ju så förbannat kul!=P aa vi får ta å rätta till de dära alltså=D du ska veta iaf att jag saknar dig massor och att jag älskar dig!=D <3

Richard<3


Vi tre<3

Malicka<3


Mina hjärta <3

Har tyvärr ingen bild på dig my =(



Kommentarer
Postat av: Malin

Ne men gumman.. Vad glad jag blir! =) Jag saknar dig jätte mycket också:( Men vi ska fan fixa till det alltså! vi löser allt! =) Älskar dig <3

2008-05-14 @ 14:32:23
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0