Torsdag

god kväll allesammans=)

kom hem från jobbet för en stund sedan=) har varit en lugn dag på jobbe, men så är de nu när de snart är vinter och kallt=P imorgon händer de väll inget sp heller ska jobba fram til 22 så får se om de blirnågon utgång.. troligtvis inte eftersom vi ska iväg till ikea på lördag=) ser framemot de=) i morgon kommer ju även lönen =D den välkomnar jag stort=P hehe

har kollat lite på tila tequila missa ju typ halva avsnittet=( menmen så kan de va..
just nu väntar jag på min man att han ska komma hem=) och titta där nu klev han innanför dörren=P timingtiming!!

nu ska ja prata med han ha de gött ! puss


( Syskonkärlek :D )

Kommentarer
Postat av: Carina Magnusson

Älskar att mina barn ihop....Puss Mamma

2008-10-24 @ 19:17:06
Postat av: sabina

söt då är mamma. vi ÄLSKAR dig med massor!!!

2008-10-24 @ 22:37:43
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0