dålig uppdatering

hellu hellu =)
så jag har ju då inte skrivit på ett tag men va ska man göra de har ju varit sooool=D då är ju schemat på full rulle hela tiden inte vill man sitta framför datorn hela dagen =P
i vilket fall så har jag haft hela veckan ledigt har ju börjat med mitt nya schema nu så idag och i morgon jobbar jag natt sen jobbar jag helgen också =)
ja jag kommer inte riktigt på så mkt att skriva om har hängt endel med sabina =) igår spelade vi brännboll vid små båtshamnen de va roooligt utom att de blev ganska kallt de sista =P
vilken dålig kondis man har eller =P
aja nu har ja inte så mkt att skriva iaf men jag får försöka skriva igen =P
ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Sabina

=) nu fick jag lite att läsa i alla fall.

A du man har inte bästa kondisen alltså, men de får vi ändra på nu till sommaren men många brännbolls matcher och kubb (även om kubb inte är så mycke rörelse =)) men de är en bra början..

hehe puss puss gumman

2009-04-13 @ 19:42:56
Postat av: sabina

heheh jaa mkt skojj ska vi ha i sommar:D puss puss <3

2009-04-14 @ 04:00:13
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0