hej

hellu bloggen =)
ligger i soffan och glor ska nämligen jobba i natt så försöker hålla låg stämning så jag inte somnar på jobbet =P
Förövrigt så har helgen varit mkt bra i fredags var de party hos oss efter de gick vi till stadt bella fyllde nämligen 19 =)
på lördagen var de ju bara att tvinga sig upp ur sängen tidigt för jag richard kenny och sabina drog till gbg skulle till ikea medans pöjka gick på stan =)
Blev endel köpt endå hitta en matta och lite ljus å sånt =) mkt bra =)
söndagen blev hemma dag med richard städa gosa käka flöt osv =)

Bella ska åka till lich idag så hon ska komma förbi här =)
nu har jag inget mer att skriva pösshejj!


Kommentarer
Postat av: Sabina

bra gumman, nu är rasten slut oxå så ja har fördrivit min tid, underbart =) !!

Ja en helg som inte va helt fel alltså=) inte för att du kommer läsa detta innan men vi ses ikväll på jobbet.

LOVE U puss

2009-04-27 @ 19:27:49
Postat av: Sabina

jag har ingen anning om varför ja kommenterar igen men jag har sååååååååå tråkigt på jobbet!! =)

ja men de va väl typ allt jag ville ha sagt med tanke på att de ja inte säger här vet du ju redan om för de har ja redan sagt =)=) så uttråkad hehe.

puss

2009-05-03 @ 20:18:17
Postat av: sabina

du är la för söt haha :D love uu

2009-05-03 @ 23:23:46
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0