Pälsvästen på!

God förmiddag gott folk =)
Idag ska jag iväg och fika med Sabina och kanske sofi?
Ska bli roligt va ett tag sen jag och bina va, hon har jobbat och jag med å helgerna har hon åkt till sthlm och jag götet så ja men nu jäklar =P
Senare ikväll ska jag jobba 19.30 till 00 så de blir gött :D
Ja va ska man skriva har itne hänt så mö va ju i göteborg med hela familjen och respektive. Va på jerry Williams och liseberg även julmarknaden på haga va en riktigt lyckad kväll =)
Richard van en stoor kexchoklad mm mumma :D hehe

Jaja nu ska jag fram på stan ha de gött pusspuss




eeeeggggooooo!!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sötnöt :) de måste bli ändring på detta att inte ses alltså de är inte ok!!! :)

Och hallå jag har inte fått se någon kexchoklad !! inte ok :O:P

tycker om dig ändå!! pusspuss

2009-12-02 @ 20:34:36
Postat av: Sabina

Ses en sak till.. man får va ego!! :P

2009-12-02 @ 20:35:02
Postat av: sabina

haha den får du ju se och smaka på när du kommer hit pucko :D ja ibland får man allt va lite ego ;) pussissssaaarrr <3

2009-12-03 @ 00:39:49
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: Sofi Lundström

Hörde den gravida kvinnan kexchoklad ? :O

2009-12-09 @ 01:26:02
URL: http://makkapakka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0