Alla <3dag

Ja hejj hejj =)

Söndag idag då hehe lugn dag har fått tvättat lite fanns inget kvar i garderoben =P

Ja igår va de ju alla hjärtans dag va även den dagen en lugn dag hehe är ju ganska överskattat som nog ganska många tycker , men iaf dagen började med att jag skulle följa med Richard när han tatuera sig blev så sugen själv vet ju precis vilken jag ska ha men sååå lång väntetid men så mitt i allt sa han vill du med tatuera dig? jag har nämligen fått en avbokning så då hinner jag dig med om du vill och som Richard sa så sken jag upp haha:D så nu är den gjord stjärnor  vid Beckenbenet =D så nu är jag och richard ny tatuerade mkt braaoo=P sen iaf så åkte vi hemm och väl hemma fick jag blommor och en jätte god parfym =) och richard fick björnborg kallingar sen åkte vi och hälsade på bella och fanny i skövde dom hade lite fest=) senare åkte vi och åt i skövde sen hem och sen drog vi igång film=P
Gud va mkt de blev hehe "allahjärtansdag är såå överskattat" aa de lät ju verkligen så på mig haha aja skit samma de va en skön dag iaf=)

i morgon blir de jobb sen är jag ledig heeela veckan plus att jag kan knappt hålla mig tills fredagen är såå nyfiken så jag döööör!!! vet ju inget absolut INGET!!

Ha ne har ingen bild på tatueringarna än men får välll lägga upp de senare=) orkar inte nu bara hehe

nu ska jag blogga vidare=) ha de bäst! puss





Kommentarer
Postat av: Sabina

kolla gumman massa och läsa =)

Nu gjorde du i alla fall en kvart av mitt jobb mycket roligare =)=)

puss love

2009-02-16 @ 18:34:59
Postat av: Sofi Lundström

skynda på med bilden på tatueringen. blir jue nyfiken. hade ingen aning om att du hade tatuert dig, din skitunge ! ^^

2009-02-20 @ 02:05:56
URL: http://sofilundstrom.blogspot.com
Postat av: Sofi Lundström

haha, tack för den då gumman. fläckarna är faktiskt borta ! ^^ puss på dig.

2009-02-20 @ 03:03:27
URL: http://sofilundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0