blablabla

todilu=D

Jaha ja då var de torsdag igen, har jobbat idag=) tjänat lite pengar!
Va ganska segt på jobbet inte sp mkt folk men så är de ju på en vardagskväll =P

Ja sen har man ju tänkt epå det dära med alla hjärtansdag, va ska man göra då? känner ju att de är ganska överskattat men endå vill man ju göra något bara för att =p har lite små tankar på att vi ska ut och käka och sånt och sen kanske ut och festa=D roligare än att bara sitta hehe vi har ju våran 1 årsdag med förlovningen nästa lördag så då känns de ju lite för mkt att fira två helger irad=P va ska ni göra på alla hjärtans dag då? kan ju va roligt att få lite ideer =P hehe

Sen förövrigt fyller jag 20 nästa söndag så mina vänner plus Richard har annordnat något jag inte får veta vad och jag börjar bli Rätt nyfiken just nu hehe=P ja plus att typ ingen har frågat mig vad jag önskar mig så därför vet jag ju heller itne vad jag ska få=( =P aa ne men de kommer nog bli jävligt roligt! =P hehe synd bara att man fyller 20 på söndag får gå till systemet på måndag haha värt =P aja de blir bra!

igår va ja med mina sötnosar fanny bella och sofi =D men bella skulle åka sen så då var de bara vi kvar så vi sätte på en film tillsammans med boysen=P

har även hittat lite skor på internet som jag bara ska ha!!!! i love them! finns på Nelly.se mamma har också beställt en jätte fin bikini överdel till mig som jag ska ha till sommaren hoppas verkligen att den blir fin har ju annars välldigt svårt att beställa sånt på internet på grund av min annorlunda size =P hehe

jaja kände att jag hade lite mer att skriva denna gången roligt=P hehe

Ja ne nu är jag trött har ju jobbat men vi höres! kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0