Blondering!=D

Tjolilu =)

Idag har på förhör på polisstationen idag över en mega gammal grej..känner bara att jag orkar inte med detta egentligen jag har glömmt allt och vill mer än gärna lägga ner grejen.. sen får man reda på att man blir polisanmäld över något som man inte gjort.. asså allvarligt hur tänker du eller?
aja skit samma just nu är jag med min underbara sabina =D hon ska sova här igen =)
vi har haft en färga håret dag och ja de blev ju som de blev haha jag färgade två ggr och hon tre så hm.. va ska man säga inte bästa resultatet hehe=P aja nu i slut ändan blev de väll okej=P

I morgon ska ja jobba men bara i fyra timmar för sen ska jag i väg på fest med jobbet :D bowlingen mkt roligt =D Sabina ska även dit så de blir ju perfekt!
Lördag blir de troligtvis utgång i skövde =) men är inte helt hundra än hehe=p

jaja nu ska jag hålla Sabina sällskap, får försöka komma på något intressant att skriva om snart blir bara sånna där små fjuttiga inlägg då och då=P kanske gå in för blogg? who knows hehe=P

Ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: Sabina =)

nu har jag tid att kommentara din blogg gumman =)

eller egentligen inte men jag tar mig tid =))

men nu när ja har tid vet jag inte va jag ska skriva.. men så kan de gå :) ja kan ju bara skriva att jag läst igen och de va bra så nu får du satsa på din blogg =)

puss gumman love.

2009-02-09 @ 17:37:08
Postat av: Anonym

Haha du tror att Rickard var glad på mig eller.. Paparazzo nr 1 ;)Du ser ju vilket ansträngt leende, men jag var glad! Vilken färg har du färgat håret i?!? Puss

2009-02-12 @ 21:51:37
Postat av: Just det KNICKO

Aha Blondering.. ser jag nu.. Kan jag få se tack!

2009-02-12 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0