Härlig helg =)

Hellu alla utråkade bloggläsare=P hehe

Va händer då? jag gör iaf inte så mkt har varit lite på staden idag plus slöat och bara varit med richaarD!

Helgen va rolig började med att jag slutade tidigare på freedagen för att kunna gå till bowlingen med mitt jobb =) sen på lördagen blev de vatra mkt roligt alla kompisar va med länge sen =) va ju även en mkt rolig förfest oavsett att de va majoritet killar =P hehe söndagen blev de mest jobb och OM jag va trött efter allt hehe stod nästan och sov =P

I morgon får jag hoppa in istället för annelie och jobba sen tror jag att de blir soltime med Sabina =D
Ja och så va de ju dehär med min hårfärg har väll vant mig lite mer nu så tycker itne att de är lika fruktansvärt längre men något vill jag ju göra åt de=P hehe känns bara som att om jag ska färga de igen så kommer de bli så sletet men jaja...

hepp nu har jag inget mer och skriva lika rolig som vanligt =P

xo xo
Sabina ^_^







Kommentarer
Postat av: Sofi Lundstöm

vill se bild på blonderingen. lägg upp !! :)

2009-02-10 @ 20:16:09
URL: http://sofilundstom.blogspot.com
Postat av: sabina

gud va ja älska bilderna eller!! =D Gullig..=)

Tror oxå att din färg blir bra, eller ja tycker de är fint men att du blir nöjd och mer nöjd när du får i alla slingor sen =)=)

2009-02-10 @ 21:00:35
Postat av: sabina

haha vist är dom=) jo är mkt mkt nöjdare nu än förut behövdde nog bara vänja mig lite tror ja=)

och sofi jag ska försöka ta en bild är ju inte världens fotobrud men ska försöka=D hehe puspuss

2009-02-11 @ 00:28:50
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0