Helgen=)

hellu bloggen=)

Ja då är man ju 20 år=P helgen va skit bra tänkte dra en sammanfattning om den=P
Börjar på fredagen. vaknade upp fick order om att vara klar vid 14 den tiden kändes ju som en evighet=P när vi väl skulle åka iväg fick jag reda på att de va paintboll som var målet=P men när vi väl va där hade idioterna flyttat till falköping så de blev bowling mkt roligt de med!=D jens spöa alla hehe=p efter de va de bara hem och göra iordning sig fort blev lurad av sabina att vi skulle gå ut med hundarna så när vi var klara och skulle hem till mig och "hämta" hennes laddare så hade alla samlats här och när jag låste upp dörren så va de ballonger och bål och kamrer å allt möjligt i trynet på mig hehe=P skit kul så vi söp heel kvällen sen bar de av till stadt och vi dansa loss allihopa:D
Hade så extremt jävla bra kväll! tack alla!!! <3

Vidare till lördagen när jag och richard hade 1 år med förlovningen så gjorde vi inte något sp direkt vi va så fattiga haha =P men ut och käka gjorde vi och sen käka godis och glodde på tv=)

Söndag min födelsedag, va hema och fira hos mamma fick massa bra presenter får jag ju inte glömma att säga vi åt god mat och så där=) sen på kvällen blev de monopol men hann inte klart eftersom bella och fanny skulle hem=)

så de va min helg mkt mkt bra!!=)

har ju inte varit på systemet än men får göra detta snarast!=P hehe

idag ska jag ut med jobbet och käka ska bli kul.
tänkte lägga upp lite bilder har itne så många men endå=D hehe
pusspuss


















Kommentarer
Postat av: Sabina

Underbar gumman.

love

2009-02-24 @ 18:26:26
Postat av: malin

Ne men sötnos! Grattis i efterskott! :)

Loooove yooou <3

2009-02-24 @ 20:03:47
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Sofi Lundström

tatueringen var riktigt snygg. grattis än en gång gumman :) <3

2009-02-24 @ 21:14:04
URL: http://sofilundstrom.blogspot.com
Postat av: sabina

Tack allihopa:D puss <3

2009-02-25 @ 14:10:16
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: knicko

Snygg i håret och snygg tatuering! Tänk på att när jag fyllde 22 sa du att när jag är så gammal har jag barn osv. Så enligt dig själv är du ingen ungdom längre..en hot MILF snart kanske ;) Efter 20 går tiden så snabbt... Trevligt att prata med dig idag, fast det är mest jag som pratar. Massor av pussar

2009-02-26 @ 21:15:20
Postat av: sabina

haha ja fy fan jag kanske tar tillbaka 22 säg att jag gifter mig då och skaffar barn vid 24 haha fy fan ja nu går de utför =P ne då får se de positivt..

ja jag får komma och hälsa på dig snart och kolla på din nya lägenhet och så =) va ju ett tag sen nu vi såg! puss puss <3

2009-02-27 @ 23:55:39
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: Sofi Lundström

klart jag visste att du skulle med till turkiet :) massa kul ska vi ha det. längtar som fan ! pusspuss bejb <3

2009-02-28 @ 20:39:00
URL: http://sofilundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0