God morgon, God middag, God kväll!

Hej alla nära och kära =)

haft en hemma dag idag. har städat lagat mat och så =) knicko kommer ju i morgon och hon tål inte katter så jag storstädade idag för att hon skulle kunna vara här en liten stund iaf hehe =P
Annars så har jag inte gjort mkt, missan fick tag på en humla förut och han brände henne så hon svullna upp i ansiktet så jag fick ringa vetrinären.. Dom sa att jag skulle avvakta lite och om de blev värre skulle jag åka in =( men jag ser på henne nu att svullnaden har lagt sig lite vilket är mkt lättnande =P blev ju helt nervös de är ju min bäbis ju... ;)

Helgen då, ska festa på lördagen vi tänkte hyra polhuset men kostade 500 kr för bara en timma helt sjukt, de är ju billigt om man är många men vi är bara fya st och en timma hinner man ju knappt bada på.. så vi får väll se hur de blir med de=P på söndag ska jag jobba extra på kvällen och sen börjar ju jobb veckan igen..
Ska försöka få ledigt den 22 och 23 för då kommer richard hem:D hade tänkt att möta upp han på arlanda så håller tummarna för att jag ska få ledig:)

ne nu ska jag fortsätta kolla på the real housewives =P kanske ska ut och springa med sabina sen men får väll se hur vädret är regnar ju som satan nu så.. jaj ha de gött!

xo xo


Kommentarer
Postat av: Sabina

Va duktig du är gumman=)

shiit 500 spänn för en timme insane ju =)

men men vi kommer på något roligt ändå vettu =)

ne de blir ju ingen springning gud så dåligt väder

=( så vi tar till de näst bästa medlet för att må bättre alkohol haha gud va fel de lät men du fattar skämtet i alla fall och de är ju de viktiga !!

love U BIG TIME!

puss

2009-06-04 @ 19:44:25
Postat av: sabina

hahaha ja åh de känner man ju av idag =/ =P vi ses snart babe puss me love u long time

2009-06-05 @ 14:54:47
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0