Helgen

Hallu bloggish=P

helgen har varit kannoners =) lina och hennes kompis sofi va här mkt mkt roligt*=)
Vi har iof inte hunnit gör så mkt men vi va ute en kort sväng på fredagen och skulle ta ett glas men de va fööör många 18 åringar ute som betedde sig som mongolider så vi gick där ifrån till thorngrillen=)
Efter de på lördagen så skulle vi fram på stan men när vi väl va där så va allt stäng,systemet!!!!! fick panik hade ju inget att dricka till på kvällen så de fick bli äklig smuggel sprit=P men det funkar ju de med;) ute på stadt och röjde på kvällen jätte roligt mötte marie och hang plus kenny =) vi dansa shotta och drack mer och mer.. usch va man är seg dagen efter alltså =P men gick ändå till jobbet och jobba lite extra så de gick bra =) bättre de än att uggla hemma en söndag kväll =P
ja nu framöver så är de ju min jobb vecka så nästan enbart jobb som gäller kommer väll inte hända något sp för min del =P nu ligger nisse i mitt knä och sträcker ut sig och tycker att datorn är väääldigt i vägen så nu får jag sluta blogga =P

Ha de gött allihopa =)
puss






Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja helgen har vart bra!! om man bort kollar misstagen som blivit gjorda =)

från allas håll =)

heehe men är de ju som ja brukar säga de är inte va man gör utan vem man gör de med och de va ju du och jag så de kan ju inte annat än att bli skiit bra!!! haha..

nils då så söööt, älska bilden eller vad =)=)

LOVE u puss puss

2009-06-08 @ 17:50:52
Postat av: sabina

jaa precis!=) jag tog bilden när jag skrev inlägget snacka om att knöka haha =P love love puss

2009-06-08 @ 19:11:06
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0