i dont care who you are

HEllu =)
ja va ska jag säga städ städ tvätt tvätt och åter igen städ.. de är och har varit min dag idag =P kul eller inte haha =P men måste ju fixa här hemma innan richard kommer hem plus tvätta innan jag drar till sthlm =p som jag gör på torsdag ska bli niice :D kan ni tänka er att han redan är hemma om en vecka?! heeelt sjuk så fort tiden har gått alltså =D trodde detta skulle bli pina och pest men de har itne varit så farligt fast iof så har jag ju haft tur har ju haft saker att göra hela tiden typ varit med min älskling sabina sen va ju knicko och dom här festat firat fanny på studenten och nu bär de av till sthlm så =P ja måste ju säga STORT tack till Sabina iaf som har hållt mig i gång =P ÄLSKAR DIG !!! otroligt mkt också :$ :D(och nej jag är inte skitsofren inte mig själv jag menar haha )

ikväll ska jag sola med sabina sen har jag köpt cola och chips ska ha en "mys" kväll med mig själv haha =P okej de lät konstigt men iaf har ju varit med folk hela tiden så kan va gött och bara va själv ibland =) sån är jag iaf =)

jaja nu ska jag ner till tvätten =P

xo xo S;)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Sötnöten=)=)

jag blev glad liksom av bara sms för att du berätta att jag kunde gå in och läsa oxå är de en jätte söt text oxå. Helt underbart=)

Jag älskar dig med gumman !!!

och ja tiden har gått jätte fort, även för mig dom här veckorna även om vi inte väntat på samma sak =)

hehe puss puss

2009-06-15 @ 19:15:40
Postat av: Anonym

Babe i bored, bored bored bored... Shoot me now!!!

2009-06-17 @ 18:12:50
Postat av: Sabina

Ja om du inte förstod det så var de jag ( sabina :P ) som är jävligt BORED

2009-06-17 @ 18:13:40
Postat av: Sabina

Jag är fortfarande extremt bored =)=) bored bored bored, och du kan säkert inte träffas idag bara för att du är i vedum INTE KUL :) men ja kan förlåta dig om du är med mig imorn i solen när ja slutar underbart !!!! =)=)=) puss puss

2009-06-24 @ 15:11:42
Postat av: Anonym

Jag är fortfarande extremt bored =)=) bored bored bored, och du kan säkert inte träffas idag bara för att du är i vedum INTE KUL :) men ja kan förlåta dig om du är med mig imorn i solen när ja slutar underbart !!!! =)=)=) puss puss

2009-06-24 @ 15:12:31
Postat av: sabina

haha du är la för rolig:D men vi käka ju pizza ihop idasg iaf:D pussssssssssss(L)

2009-06-24 @ 21:00:54
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: Knicko

Jonas lurade mig och sa att du hade skrivit på bloggen. Ack vilken besvikelse..

2009-07-04 @ 19:47:08
Postat av: sabina

haha oh no =P

2009-07-04 @ 23:08:28
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: Sabina

Gummzan gummzan gummzan :):):) lalalalalalaaaaaa:)

Har alltid så roligt på jobbet :)

2009-07-14 @ 17:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0