låång tid

hej bloggen =)
har haft min dator inlämnad så har inte kunnat skriva på ett tag =P
jo de senaste har jag jobbat 8 dagar i rad =P AC:n va trasig på jobbet så jag har svettats som helvete.. hade 40 grader inne i söndags... usch!
För övrigt har min baby åkt till usa så nu är jag ensam=( saknar han redan han ringde mig iaf i morse och sa att han va framme så de va ju skönt att höra =)
Idag ska jag träffa sabina och bella ska fika och så =) tänkte även köpta lösnaglar va länge sen nu =P
till helgen kommer knicko och hennes kompis sofi hit =) ska bli roligt ska ut och festa på lördagen =)

ne men annars blir väll veckan lugn.. ja men de va väll allt =)



Världens Bästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Knicko

Ja vad roligt vi ska ha.. jag hoppas på fint väder, men det är väl förgäves! Puss på dig älskling

2009-06-02 @ 17:46:03
Postat av: sabina

ja de ska vi verkligen!!=) pusspuss my love!

2009-06-02 @ 22:38:10
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: Sabina

Gud va chockad vad jag blev, ja läste detta igår men han inte skriva eftersom ja jobbade ( vilket ja gör nu med men men =) ) och nu när jag ska skriva så är jag inte först =)=)

men ja tycker om dig ändå =)=)

puss puss love u

2009-06-03 @ 15:02:36
Postat av: sabina

haha ne jag har en till =D haha puss love uuuuu

2009-06-03 @ 20:25:30
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0