Världsglad!!

hello allihopa=D
Richard ringde mig nyss, åh så glad jag blev!!=D så härligt att höra hans röst igen.. dom hade det skit bra.
Hade varit på stor tivolin och gått på beachen där dom spela in baywatch osv och idag skulle dom åka och kolla på den gatan där dom spelar in desperate housewifes.. ja kan ju inte säga annat än att jag är sååå avundsjuk!!!
å fy fan va jag sakar han!

förövrigt har jag varit lit emed mamma och pappa idag, vi kolla på skor till dom och sen åkte vi till gammla stures och åt god mat.. efter de begav vi oss till sky bar eftersom jag itne hade varit där så jag och pappa tog oss ett glas där mkt trevligt faktiskt lite trångt bara.. ikväll kommer knicko och sofi så jag och mamma ska hämta upp dom på rese ska bli skönt att ha hit kussen lite =) alltid de bästa moraliska stödet när richard inte är här =P

ne nu ska jag damsuga vidare knicko tål ju inte katter så jag kämpar för att få bort de mesta =P

pussss


Kommentarer
Postat av: Sabina

åhh jag vill oxå kolla på dom platserna!!! =)

Vi måste åka åka åka åka. Jag vill göra något innan jag går i taket. heehe

puss LU

2009-06-08 @ 17:48:14
Postat av: sabina

ja känner de samma blir helt jävla störd =P har nog fixat så jag får ledig när richard kommer hem iaf:D mkt glad! kössssss

2009-06-08 @ 19:12:32
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0