Fredagen den 13

Hellu bloggen =)
ja då va de fredag igen och inte vilken som helst fredag den 13 hehe =P hoppas jag itne får lika otur som jag hade sist borde få mer tur denna gången faktiskt =P har blivit tillräkligt straffad =P

Ja va ska man säga de senaste dagarna har jag itne gjort så mkt mest vilat mig har haft sån jävla huvudvärk de senaste skit konstigt och blöder även näseblod i mellan åt :S konstigt igår iaf gick jag upp tidigt köpte hårfärg och gick till mamma gjorde mörka slingor =) tyckte de blev rätt fräckt hehe =P roligt och göra något annorlunda plus att jag slipper de gulblonda fjortishåret hehe tack och lov =P har ju även blonderat de en gång till med sabina så nu är de lugnt =P

Ja Jens plutt fyller år idag 22 =D gamm,al och gaggig nu alltså =D Grattis till dig iaf brotttthaaa =D

Ne ska jobba idag börjar tidigare så ska va där kl 15 antar att de är mkt som behövs göras kom varor igår som vi inte han klart . =) hepp nu ska ja röka och sen gå till jobbet bye bye blogg =D








happ de va lite egobilder hoppas ni gilla håret:D

Kommentarer
Postat av: my

det var sött gumman:)

2009-03-14 @ 08:39:05
Postat av: sabina

tycker de blev jätte bra gumman =) plus ego bilder är bra=)

2009-03-15 @ 21:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0