Staden

Hellu allihopa som är nattmänniskor som jag=P

Ja va ska man säga jag kan helt enkelt inte sova jag är uttråkad men ändå trött hehe=P
Sitter just nu och bloggar som vanligt=P
Ja idag har jag varit på stan heeela dagen först med bella fanny och sabina sen mötte jag upp mamma och sen kom pappa hehe =P senare åkte ja hem och mötte richard sen gick vi hem till mamma och pappa och käka lite tacos=)
de va mkt gott=) fick även lite filmer av pappa som jag tänkte sätta igång snart=)

Fan va konstigt de är när man håller på och velar i ens huvud om massa saker man vill göra osv ena dagen tänker ja typ att jag ska bli jätte hälsosam och ska börja ut och spring och bli smal och göra de ena efter de andra och ena dagen orkar man inte bry sig osv =P just nu har jag iaf en sån dag jag funderar eller rättare sagt har funderat länge på om man ska skaffa sillisar men då vill jag ju förstås inte ha större utran bara fasta liksom men sen känner jag vill jag verkligen ha dom hela livet? kommer jag se plastig ut osv.. fan svårt såndära har ju redan lite restylane i läpparna måste fylla på det snart allt har typ gått ur =P fan va man är utseende fixerad alltså... =P

aja nog om detta nu ska jag starta en film ha de gött! pusspuss


JA tack!!! =P

Kommentarer
Postat av: sabina

vilka funderingar du har gumman =)=)

2009-03-10 @ 23:54:22
Postat av: sabina

haha ja jag vet=P

2009-03-11 @ 12:33:33
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: malin

Shiiiit vad du skrämde mig där! topdde du skulle göra stärre bröst! :P haha din pattlisa ;)

2009-03-11 @ 15:38:00
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: sabina

hahaha jasså nej nej :D då skulle ja ju fan se ut som ett tuttmonster =D

2009-03-12 @ 12:42:32
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0