åååhhhh

såååå uttråkad.... vill fika men ingen kan vill till bella i skövde men får inte tag på sabina... så jag sitter här i min tråkiga lägenhet och gör..Inget....
I morgon blir de fullt ös iaf ut och supa på lipz eller hur de stavas =P ska bli roligt och komma ifrån stan till något nytt ;) ska ut med Sabina och Adisa roooligt=D

ja ne dålig uppdatering funderar på att ta bort bloggen.. tycker att de bara är roligt att läsa andras jag har inget att skriva om =P plus att man vill ju inte gå ut med hela sitt liv på en jävla blogg?=P nerå så vi får väll se...

sorry mina två läsare knicko och sabina men de kanske är över nu hahaha =P
ne jag ska sluta nu skriver inge vett ändå

KÖSSSSSS


Kommentarer
Postat av: sabina

NNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!

vad ska ja göra då när ja egentligen ska jobba då?? :P

2009-09-03 @ 14:56:45
Postat av: Knicko

Neeeeeeeeeeeeeejjjj! Det är så roligt att följa med lite på vad som händer i ditt liv..

2009-09-03 @ 16:09:22
Postat av: Sabina

Se vi dör ju här ja och knicko!!! Eller hur knicko :P

Funkar inte gumman :P ja måste veta vad du gör när ja jobbar och knicko måste alltid veta liksom :p

2009-09-03 @ 18:09:39
Postat av: sabina

hahah ni är ju för roliga :D men jag skriver ju aldrig..=P haha ja jag får väll ha kvar den för eran skull=P haha

2009-09-04 @ 00:16:39
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: Knicko

PRECIS

2009-09-07 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0