hej och hå!

Hellu bloggisch :P

Sitter här vid datorn och har extremt tråkigt =P så jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg här för de händer ju inte allt för ofta =P
Idag har jag tvättat hela dagen va behövligt! har även varit på spinning med mamma=D
Har bestämmt mig för att börja med de igen för de är så roligt plus att jag verkligen behöver börja träna är så otränad så de finns inte =P

Ja annars då? Ska fira sofi på lördag på harrys ska bli roligt =) sen blir de väll inte mkt mer med den helgen.
eller jo richard kommer ju hem i morgon så ska försöka umgås lite med han fast han jobbar lör och sön med så jävligt drygt.. men men what to do?

Sen ett STORT grattis till stina och bobby för lillen! =D

Nu ska jag åter gå till min lilla (katt alltså =P)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tusen tack snälla du, från oss båda! :D <3

2009-09-25 @ 09:49:49
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0