Ikea!

God kväll ! :)
Idag har jag målat färdigt i köket de blev så fint så :) nu äre bara tapetsering kvar så är allt klart!
Underbart, skönt med lite nytt sådär.
I morgon bär de av till ikea med mamma. Vi ska möta upp moster och elin i örebro, ska bli skojj!

Förövrigt har jag fått lite jobb i helgen va nästan en månad sen jag jobbade senast.
Blir inte så roligt nästa månad då man inte har så mkt pengar men va ska man göra när man är arbetslös?!?!

Igår va jag och hälsade på mina små tävor i skövde de va roligt! vi gjorde inte så mkt satt mest och flummade.
Richard nedin och kenny va och åkte skidor i skövde så vi alla träffades sen och käkade pizza innan vi drog hem igen :)
Efter de bar de av ännu en gång till skövde, vi fick åka och hämta micki som kom från norge :) Roligt att träffa han igen!

Annars har de inte hänt så mkt. Nu ska jag och picki kolla igenom sex and the city boxen ( we are addicted ) ;)
Puss och kram








Kommentarer
Postat av: Knicko

Vad härligt!

Hoppas ni hittar lite fynd imorgon..

Saknar dig Binibäbi!

2010-02-05 @ 00:08:56
Postat av: sabina

Ja och de gjorde vi allt, riktigt roligt :D mosters kök blir så fiint! Saknar dig med knicko synd att du inte kunde följa med =( <3

2010-02-05 @ 21:54:13
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: Sofi - 19&Gravid

har du målat i köket ? det får bli besök snart då förstår jag :)

2010-02-07 @ 20:53:35
URL: http://makkapakka.blogplatsen.se
Postat av: sabina

ja de får du allt ta och göra :P puss på dig

2010-02-08 @ 11:37:44
URL: http://sabizle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0