I want 2 kiss you but if i do i might miss you, babe!

Hellu bloggen =P

Jaaaaaa jag vet de va väll på tiden att jag skriver något =P

jag är inte en skriv människa så =P what ever som jemma säger. Idag blire bogrens med mitt undebara crew hehe! Kenny fyllde 25 den 2 januari så de blir lite efter firning (?) ska bli kul :)

Ja och vad gör jag då kan man undra inte mkt faktiskt tog mig en sovmorgon känner att de va ett tag sen jag gjorde de och de va sååå skönt :P hern ii huset är iväg och jobbar stakarn som är förkyld också.. men får pussa lite extra på han när han kommer hem ;)

Kanske kan skriva lite om vad jag har gjort över jul och nyår :P Vilket kanske inte är så intressant men då har jag n¨ågot att skriva om :P Jo över jul så va vi i malmö och firade med richards familj de va roligt :) kom hem annandagen och firade lite med min familj.

Nyår drog vi hela gänget till göteboooorg :D om vi hade kul vi bodde alla på scandic och sen gick vi vidare och rocka loss på trädgården :D och ja tolvslaget va romantiskt stod på övervåningen och hade utsickt över de stora dansgolvet och pussades med min prins charming :P bella där emot stod och buttrade med en öl och en shott i varsin hand vid baren to cute haha :D lite roligt så dä nä man tänker tillbaka på de haha the one and only singel garl bella boo, intresserad någon? ring mig då på 07378.... haha just kidding :D

ja men de va väll min jul/nyår trevligt trevligt =)

I morgon ska jag till frissan kl två ska göra en liten förändring but its a secret haha ;) ne men de blir naajjjsss alla noooooobs ne men jag är lite för taggad för att skriva här nu k'änner jag blir mest bara flum av allt nu ska jag dansa vidare till lady gaga som spelas högt här hemma ha de gött köss

(precis nu på mig och min snöboll)


Kommentarer
Postat av: Sabina

En uppdatering :) nice !!!!



Saknar dig nu !! puss

2010-01-07 @ 15:44:46
Postat av: sabina

haha ja jag kände att de va på tiden =P

saknar dig med gumman! puss

2010-01-07 @ 15:54:41
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: knicko

Yes !!

2010-01-08 @ 09:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0