Update

Hej alla goa och glada :)

Tänkte att de kunde passa bra med en ny uppdatering nu, va ju ett tag:P
Har jobbat en del de senaste faktiskt på slevenäläven :P och mer kommer det bli!
Fick reda på att jag får jobb där maj till agusti som nattarbetare. så jävla gött och ha ett jobb ett tag!
Sen efter agusti kanske de blir att börja på prospektor om dom får plats med mig då men de märker vi =)

Annars har jag umgåts endel med mina goa vänner firade ju min födelsedag den 27 feb vi hade jäkligt roligt!
Hade för ferre här hos oss sen drog vi till strand och röjde blev kanoners vilket kanske va mindre positivt haha :P
men som sagt så hade jag en fylla att använda sen richard va dygn när han fylde år så nu va de ombytta roller :P haha!
Denna vecka har jag valt att stanna hemma från jobb ang personliga saker men de är löst och livet leker vidare som vanligt :D skönt att va back on track :P

Min sötaste soffan bara växer och växer och man märker att snart är de dags för lillen att komma ut!
Tycker jag iaf har tröttnat på att han ska ligga där inne och lata :P Nu vill jag ha en gosig liten plutt som man kan leka med :D kan inte säga annat än att du är välkommen ut snart linus! ;D (tycker inte mamma sofie än men :P )

Har varit på jakt efter en ny lägenhet denna vecka, har tröttnat som fan på våran trånga 2:a :P
Känns som jag har försökt få folk att flytta för att jag vill ha deras lägenhet haha!
Men om de är någon som vet en fin 3:a där ute så hojjta till i så fall! :)

Richar är i väg i malmö denna vecka och jobbar vilket är tråkigt för min del men positivt för att vi får lite pengar :P okej de lät som vi va gör fattiga så är inte riktigt fallet men lite extra i månaden är alltid välkommet!
Han kommer iaf hem i morgon så jag håller på att tvätta all tvätt här hemma, lovade han de innan han åkte.
Tänkte ta mig en städ dag här i morgon tycker alltid att de är bäst att städa när ingen är här så de får bli innan han kommer hem =)

Idag har jag varit på möte på jobbet de gick brao :P vi har blivit ett riktigt team här nu! :D

Ne nu ska jag avsluta hatar att läsa långa tråkiga texter själv när jag läser bloggar så nu blire punkt.
puss

Kommentarer
Postat av: Knicko

Bini <3

2010-03-12 @ 14:57:22
Postat av: sabina

knicko <3

2010-03-14 @ 19:45:30
URL: http://sabizle.blogg.se/
Postat av: Sabina

Babe!!! hej :D jag har roligt!!!



Vill läsa din blogg... :D



Och babe ska börja jobba hos mig i höst !!! :D

2010-03-22 @ 15:37:46
Postat av: Anonym

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd :)

2010-04-11 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0